poniedziałek, 21 września 2015

NOWE TŁUMACZENIE!

hej kochani! tak jak pisałam - zabrałam się za nowe tłumaczenie. myślę, że warto je przeczytać. 
jego tytuł to "the heart wants what it wants". kliknijcie w poniższą nazwę, a przejdziecie na bloga.



pisaliście też o tym, abym sama zaczęła pisać. nie wiem, czy wiecie, 
ale już nieraz się przymierzałam do tego. nawet założyłam bloga, gdzie to zrobiłam. 
dodałam tam jedynie prolog i rozdział pierwszy, a wena mi gdzieś uciekła i 
wówczas byłam zajęta szkołą. nie wiem, czy mam z nim powrócić, czy też nie, 
a więc myślę, że dam wam link i poproszę abyście napisali co o tym sądzicie. 
jeżeli się wam spodoba to będę kontynuowała pisanie. 
proszę także o to, aby nie zraziła was data, kiedy to dodałam tam rozdział.
to jest nieważne, ja do tej pory wiem o czym chciałam tam pisać. 
klikając w poniższą nazwę przejdziecie na bloga.



2 komentarze:

  1. znam tego bloga into love! tyle czekałam tam na nowy rozdział :( niech wróci :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda ze tu juz nic nie. Ma ;(

    OdpowiedzUsuń